pondělí 8. září 2008

Tak do třetice! A teď už pořádně

Píšu dnes již třetí článek, nějak jsem to rozjel - vě škole byla nuda, pak jsem potřeboval napsat krátké sdělení, že stále hledám spoluautory blogu. A teď do třetice vás přestanu nudit jak sděleními, tak i počítači a napíšu zase jednou o tom, co se u nás děje.
Přední velká událost je ta, že jsem konečně po letech čekání začal hrát na saxofon. Stalo se tak po tom, co jsem vyzkoušel hraní na foukací harmoniku, kontrabas a další nástroje - oficiálně jsem se učil hlavně na keyboard (pro nás Čechy je to prostě [kejbord], pro jisté výjimky [ki:bord] - nebo jednoduše klávesy), trubku a pár zobcovek (fíha, kolik jich bylo, asi jenom 3).
O tom, co se děje ve škole psát nebudu - pokud vás to zajímá, velmi trefný je článek FeFeho. Nuda při informatice byla opravdu hodně velká, právě při ní jsem zplodil článek o Google Chrome.
Ještě bych mohl psát o tom, že venku krásně svítí trochu větší polovina měsíce a já bych raději koukal někde na hvězdičky pěkně odspoda, z trávy, ze spacáčku na karimatce, ale o tom si můžu nechat leda tak zdát - i když vlastně úplně ne, na dříví do Jizerek se jede už za necelých osmnáct dní!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy