pátek 5. září 2008

200 - přesně teď a úplně přesně.

Tak už je to tak, právě toto je můj dvoustý článek na tomto blogu. Během necelých dvou roků, přesněji řečeno 641 dní (narozeniny se budou slavit až 31. října). Během té doby, co sem píšu, navštívilo blog něco pod 15.000 lidí - teď je to asi 14.560. Hodně lidí přišlo kvůli CSM - buď si přečíst návod na GGT, nebo si stáhnout nejnovější aktualizaci.


Hodně lidí také přišlo za serveru PrávěDnes.cz a nově začali lidé chodit ze stránek ITZpravy.cz - věnovat počítačům bych se chtěl při psaní věnovat o trochu více, takže se můžete těšit na články týkající se programování, Linuxu a zajímavostí.


Taková vzácná událost, dvoustý článek, by se neměla propásnout a tak je dnešní článek velmi obsahově nabitý. Můžete si v něm přečíst odpovědi na otázky, které jsem pokládal celkem třem lidem a to svým spolužákům: Martinovi W., Jitce F. a Jakubu S.. Zde máte jejich portréty, vytvořené našimi předními grafiky.





Tak teď už víte, s kým máte tu čest a nyní už těch pár zajímavých odpovědí. Přední je teď asi škola - nový školní rok a události s tím spojené. Co třeba říká Jitka na nového učitele na češtinu, pana profesora Šmída?
Jitka: Na pana učitele Šmída říkám to, že je takovej divnej a až moc se soustředí na literaturu a ne na gramatiku, moc rychle diktuje poznámky, není slyšet a není mu rozumět... Zlatá Křišťanová (naše bývalá učitelka na češtinu).
Zdá se, že ani Martinovo hledání nejlepšího a nejhoršího učitele, neskončilo překvapivě.
Martin: Tak naše třídní učitelka (paní učitelka Soukupová, Yettyho poznámka) je v pohodě a nejméně asi pan učitel Šmíd...
Tak a ještě Kubovo hodnocení, ať to máme pěkně ucelené
Jakub: Tak pan učitel Šmíd je poněkud zaujatý do svého koníčka čili do češtiny moc mu to přeji ale ty poznámky by si mohl nechat pro sebe. Nejméně oblíbení učitelé jsou: Kadlecová a Šmíd. Oblíbený jsou: Soukupová a Jarošíková.
Dost už ale školy (nepíšu něco podobného v každém článku?) a teď k věcem zajímavějším. Co posloucháte za muziku? Nevím jak u vás, ale u nás teď zrovna letí metal a podobné (pro mne hrozné) styly (hardcore) a na základce tak populární hip-hop někam zmizel. Co doporučuje k poslechu Jakub?
Jakub: Metal. Linkin Park - Given Up. Slipknot - Wait and Bleed.
Tvrďárny naštěstí nejsou jediné, co teď zrovna letí, odpověď Martina byla krátká, co asi tak může poslouchat?
Martin: No chemiki... celou jejich starší tvorbu...
Někomu je to zase celkem jedno a tak až na některý styl snese všechno. Příkladem toho je Jitka. Co poslouchá a co je aktuálně jejím hitem?
Jitka: Já poslouchám skoro vše krom dechovky. Možná stará "We are the champions"
Když tu tak sedíte a čtete si tyto řádky, téměř na 100 % koukáte do monitoru počítače. Ano, počítače, velký výmysl lidstva, který usnadňuje problémy, které by bez něj nebyly. A kolik tak u něj Jitka prosedí?
Jitka: Průměrně 2,5h, minimálně nic (když nesmím), maximálně 6 hodin (když jsem sama doma a jsou prázdniny.
I Martin s Kubou toho u počítače prosedí dost (alespoň podle stavů na ICQ). Co třeba Kuba u počítače nejčastěji dělá?
Jakub: Hraji hry a teď se momentálně učím v Blenderu.
A jaký názor má Martin na World of Warcraft? Hrát či nehrát?
Martin: No hrát jenom aby jste se neukousali nudou, má spoustu nevýhod: bere hrozně času, tak trochu je to o ničem a dost slabá grafika, ale když je nuda tak se to dá hrát...
Opačného názoru je Kuba:
Jakub: WoW je záživná hra baví mne na ni expení, mám z toho dobrý pocit a jsou tam fajn kámoši, už jen kvůli tomu bych to doporučil.
Možná už jste se z odkazů na tomto blogu někdy dostali na Fefeho a Soušínovo blog. Majitelem prvního je Martin, jak se k blogování dostal, co píše a co chce psát, jak moc ho to baví a proč by si měl jeho blog někdo číst?
Martin: No, docela mě inspiroval YettyhoBlog... :-). Ze začátku jsem psal pořád.. Teď už píšu méně, ale stále mě to baví. Nejvíc píšu asi o tom co jsem zrovna prožil a v tom bych chtěl pokračovat, jenom to občas proložit nějakou důležitější zprávou... Jak už mám napsáno v záhlaví; je to blog obyčejnýho kluka a nedělám si, že by pubertální výlevy společnost zajímaly... Proto píšu asi jenom proto, že mě to baví..
A co majitel Soušínn blogu? Proč bloguje a o čem bloguje?
Jakub: To vlastně ani nevím, ale asi proto, že se potřebuju někam vypsat a je to zábava. Nejčastěji myslím píšu o hrách snažím se to střídat a chtěl bych to takhle dělat dál.
Tak to by bylo pár odpovědí, víc se jich tu nedočtete, ač mi bylo poskytnuto mnoho dalších a ještě zajímavějších, které raději cenzuruji a nepíšu je sem.
Ještě bych mohl dodat pár statistik - nejzajímavější je asi to, odkud sem lidi chodí. Ač blog píšu z 99 % v češtině, navštívili mě lidé z velmi exotických zemí - Brazílie, Indonésie a podobně. Mapy si můžete prohlédnout zde, první je za celou dobu mého psaní, druhá za přístupy od napsání stého článku. Ten si můžete přečíst zde, a také tam jeden obrázek najdete.

A na závěr - krátká zkušenost z přípravy
Tak jsem konečně tento šíleně dlouhý článek dopsal, sehnal poslední odpovědí na moje dotazy, předělal je z cestiny do češtiny, přidal čárky a lehce poupravoval největší hrubice. Sehnat tři lidi na pár takovýchto otázek není vůbec snadné, proto takové odklady, pokládat jim otázky tak, aby neodpovídali jedním slovem také vůbec ne.
Jak tak šel čas a já pořád čekal na odpovědi, měl jsem tisíce věcí o čem bych sem mohl psát, ale nějak jsem je zase pozapomínal. A napsat jsem navíc nic nemohl - to už by tento článek nebyl dvoustý. Nevadí - oni se nějaké další zajímavosti najdou. Tak třeba nashle u třístého článku :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy