sobota 13. září 2008

Inkscape a logo pro Magyk (video tutoriál)

V nějaké slabší chvilce jsem se rozhodl, že se obětuji a stanu se grafikem našeho školního časopisu Magyk. Možná jsem udělal tento nerozvážný krok z nudy, která by se tím mohla ve škole zmenšit, možná proto, že inzerát na zájemce visel mimo jiné na automatu na kafe.
Jak se zdá, redaktoři netrhají s rychlostí psaní články rekordy a já tak nějak moc práce zatím nemám (možná to bude hoňka až se ke mně konečně ten obsah dostane), pořádně jsem si pohrál logem časopisu. Použil jsem editor vektorové grafiky Inkscape (web), který má jednu velkou výhodu - je pro Linux.

Tvoříme logo (video)
Nahrál jsem video na YouTube i na Stream.cz, kvalita je bohužel mizerná a tak musím využít jinou možnost a to vlastní přehrávač. Video v plné velikosti můžete stahovat zde (34 MB), doporučuji.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy