pondělí 15. září 2008

Patnáctitisícovka zdolána!

Tak jsem se konečně dočkal a mohl jsem slavit další jubileum - patnáct tisíc návštěv. Tato hranice padla přesně v 03:23:25 (SEČ) 14.09.2008. Tento návštěvník používal prohlížeč s jádrem Gecko, patrně tedy Firefox a jako operační systém Linux. Pěkné, to se povedlo.
Poslední dobou dostávám od učitelů čím dál větší spucung. Ne že bych něco, co bych měl, nevěděl, někdy toho vím naopak až moc - domnívám se, že to škodí mému zdraví - ale to, že jsem prý veš líná, která se ani zvednout ruku neobtěžuje. Nakonec proč taky, upínat pozornost se na mě dvakrát moc nemusí a tak to radši řeknu potichu sousedovi a ten se rád přihlásí.
Dneska mě při cestě na vlak napadlo, jestli to je tady s vámi to samé. Jestli při čtení článků vůbec přemýšlíte, nebo jen občas pokýváte hlavou. Možná že ne, ale bylo by fajn, znát vaše názory - už jen tak z toho důvodu, že si třeba uvědomím, jaké to tu plácám nesmysly a trochu se nad tím víc zamyslím. Nebo objasním něco špatně vysvětlené.
Anebo zůstaneme všichni jak vši líní a radši nebudeme vystrkovat hlavu. Nakonec je to bezpečnější, já vím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy