pátek 19. září 2008

Stručný report I.

Tak jsem se rozhodl, že musím na blog dostat trochu té profesionality - abyste mohli vědět, co ode mne čekat, co tu najdete a co ne. Začnu s nadpisy článků. Jak už jste si patrně všimli, tento se jmenuje "Stručný report I." a možná vám i došlo, že když je v něm to I., tak to bude asi mít i nějaké pokračování. Prostě a jednoduše se takto budou jmenovat všechny ty méně důležité články, ve kterých si budu vylévat srdce z utrpení ve škole a tak podobně.
Bylo mi totiž řečeno a to úplně pravdivě, že v minulém článku nelze pochopit souvislost nadpisu s obsahem. To se tak někdy stává, zvláště pokud píšete o tom, co vás momentálně vytáčí.
Ale teď už k pořádnému pisavu. Dnes jsme měli opět po čtrnácti dnech mládež. Byla celkem fajn, vrhli jsme se na muzicírování a dokonce jsme občas nebyli falešní. Také jsme překvapivě nebyli už jenom tři, ale čtyři. A to ani nepíšu, že nás možná ještě přibude, ale to je už jen doufání. Každopádně pokud byste chtěli přijít se na nás někdy podívat, třeba jen tak posedět a pokecat, neváhejte se ozvat třeba mně.
Radši už končím v psaní, hodím k tomu ještě nějaký zajímavý obrázek a ten to trochu natáhne. Už totiž začínám zase fantazírovat a psát nesmysly - stejně jako včera. Psal jsem psal, pak jsem si přečetl pár vět z toho co jsem napsal a rychle to zase smazal.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy