pondělí 16. června 2008

Viděli jste naše fucálisty?

Dnes mi přišel zajímavý mail - po tunách spamu a podobné havěti jsem po dlouhé dostal konečně email s pořádným obsahem. I když se vám tomu možná nechce věřit, běžný mail mi přijde jednou za uherský rok. Ale teď už k dnešní zprávě - věřte-nevěřte, byl jsem vylosován mezi 450 účastníků slavnostního večírku. A co že je to za slavností večírek, jak jinak - vyhlášení ankety o nejlepší linuxovou distribuci pořádanou ABCLinuxu.cz. Škoda že se do čtvrtka nestihnu do Prahy dostat, mohla by tam být sranda.
Když už jsme u toho Linuxu - včera jsme točili s mládeží další dvě věcičky. Já to mám sestříhat, upravit apod. a tak jsem hledal v čem. Ale s programy na video je to bída. Nejenom na Linuxu, ale všude - jestli nechcete platit, musíte spokojit s tím, že program občas spadne, zrovna když se vám to nejméně hodí, občas se v programu nevyznáte nebo vůbec požadovanou funkci nenajdete. Nebo neumí program skoro nic.
Viděli jste včera české fucálisty? Přiznávám se, já se radši nedíval - ale co jsem slyšel, tak se dá říct, že ze začátku se i drželi. Nu, a o tom co se stalo pak, mi nikdo nechtěl říct - někdy se začal chytat za hlavu, někdo při té začal vydávat takové zvuky, které, kdybych nějaké nadávky znal - že ano, za nadávky považoval. Tak doufám, že nepatříte mezi ty, kteří si takové věci moc berou - pořád lepší než když prohraje Sparta se Slavií.
Jsem docela zvědavý, jaký bude příští trenér, jaký manažer a jak bude pak vůbec tým vypadat. Tak snad se trochu províří ty vody zatuchlého rybníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy