sobota 14. června 2008

No konečně!

Je sobota, krásné odpoledne po dobrém obědě - čeká mě sice ještě nádobí, ale to nějak přežiji - a tak jsem si našel chvilku abych sem něco napsal. Školu necháme pro dnešek spát, na tu o víkendech raděj ani nemyslet. Musím si zajít skočit půjčit k Vaňkátů foťák - konečně budeme zase s mládeží točit! A to rovnou dvě věci - zítra k večeru natočíme u Hájků (kurňa, nějak si nemůžu vzpomenou jestli jsem neslíbil, že tohle psát nebudu) scénku o jednotě a klip na písničku Solution od Paula Colmana. Uskutečníme tak po dlouhých přípravách, které většinou nakonec nikam nevedly a stejnak to uděláme jinak než jsme se domluvili, ale jde o výsledek.

Dnes byl tady, na mém blogu, trochu rušný den, rušnější než obvykle. Přibyli tu dva komentáře, což potěší, a blog našel shodou okolností Tomáš S. z Bohumína. Většinou se za výhodu blogů pokládá to, že můžete získat zpětnou vazbu - leč zde to nějak nefunguje. Čím to je?
Když už jsme u té muziky, dalším mým drobným úspěchem bylo protlačení Paula Colmana na českou wikipedii. Procvičil jsem se opět v angličtině a přeložil článek z anglické wikipedie bez pomoci translátoru od Google.
Nedávno jsem si od Žandy zkopíroval všechny možné songy z její empétrojky a i když jsem 90% z toho vymazal (hip-hop mě zas tolik nebere i když trochu ho v počítači taky mám) zaujali mě písničky od Hillsongu. Jeden klip z YouTube sem pro zajímavost taky dám:

A ještě poslední zajímavost k muzice - FeFe s Dcerou evou to na internetu rozjeli a založili společně webové stránky o skupině My Chemical Romance. Pokud tohle posloucháte (nedivte se, najdou se i tací) můžete se na stránky podívat zde. Naleznete tam texty písní i s překlady, videa, songy a všechno možný okolo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy