středa 18. června 2008

Rok na gymplu

Tak už je to skoro rok, samozřejmě ten školní, co mě nevězní na základce v Nýrsku, ale o kus dál na klatovském Gymnáziu. A tak tu po roce píšu drobnou kritiku učitelů. A aby to nebylo jen tak nudné - můžete názor na každého z učitelů napsat i vy - samozřejmě anonymně. A nejspíš vaše názory na učitele umístím i sem - ale pokud by se někdo chtěl podepsat, může. Možná sem někdy dám i fotky - to bych je ale musel sehnat.

+
Tak začneme u těch, kteří potěšili a dokazují, že i mezi učiteli jsou světlé výjimky. Ne, teď si nešplhám, ale začínám u naší třídní...

Jana Soukupová
Jak už jsem řekl, naší třídní dávám na první místo pochval. Nepamatuji sice hodinu, na kterou by přišla a neseřvala nás, ale ono většinou bylo za co - a když se vyřvala, byla v pohodě a občas s ní byla i sranda.

Poslat názor:


Richard Ekert
Tak tohodle už možná z mého blogu - ano, on a slavní New Kiss. A jeho hodiny zemáku jsou dobré - sice se občas divím, že to s námi ještě neskončil, protože ho občas asi dost prudíme, ale zatím se překonával. Písemky jsou občas trochu těžší, ale zkoušení je fajn a když je probráno, kouká se hodinu co hodinu na video. Nu, kdo by se rád neprospal.

Cizí názor:
Tak tenhle učitel je naprostý pohodář... Hodiny jsou super a pí­semky v pohodě - žádné chytáky, přepadovky, nic takovho. Nakonec posuďte sami... prostě tyhle hodiny mě baví­ a patří­ k mým oblí­beným :o)...

Poslat názor:


Roman Sedláček
Tak tenhle učitel na nás dohlíží při tělocviku. Proti Kalivodovi na základce je to rozdíl o 180 stupňů. Občas nás sice přinutí běhat - jako třeba dnes - ale jinak se hraje, co nás baví. Proč nakonec ne, při tělocviku odpočíváme od ostatních předmětů.

Poslat názor:


Iva Křišťanová
Tak tady jsem dlouho přemýšlel, jestli dát češtinářku do těch plusových nebo ne, ale nakonec jsem lehce snížil laťku - tak aby se sem ještě vešla. Občas boduje se svými hláškami, jako třeba o nahotince na titulní stránce známého B(P)lesku: "A občas přihodíme spoře oděnou slečnu." Občas ji asi dost točí Zdendál, ale čím víc je na něj naštvaná, tím se kvalita jejích hlášek zvyšuje a my se bavíme.

Poslat názor:

-
A teď ty špatný. Dlouho jsem teď vzpomínal, koho jsem chtěl sem napsat a nakonec jsem si vzpomněl. Není jich moc, někomu se možná bude zdát, že bych si jich tu zasloužilo být víc, já však vybral takto. Napište vlastní názor!

Věra Kadlecová
Tak o téhle jste už možná četli - horor u tabule, aneb fyzika. A to byste nečekali, kolik toho můžete zapomenout, když vás někdo praští po hlavě. Možná doufá, že se nám rozsvítí, ale trochu se plete - spíš to hodně vyhodí z kontextu a pak najednou máte známku, o které se vám nezdálo ani v té nejhorší noční můře. Sice jsem byl po Kojanovi - našem fyzikářovi na základce - zvyklý na hodně, ale tohle překonalo moje očekávání. Občas má sice zajímavý hlášky, ale když se zaposloucháte do jejího tónu, kouknete na její výraz, tak máte jasno - sice to zní jako vtip, ale nedá se tomu smát, ona si to myslí.

Poslat názor:


Jiří Chvojka
Ze začátku to vypadalo nadějně, ale nakonec se ukázalo, že se toho s tímhle učitelem moc nenaučíme. A zrovna v předmětu, kde by to bylo potřeba - v angličtině. Sice jsme se naučili zpívat Beatles, ale jinak nic moc. A spíše to nic než moc. Jeho postup výuky je přibližně takto: hodina výkladu (většinou rozebírá rozdíl mezi větou "Jablko bylo na stromě." a "Na stromě bylo jablko" - s angličtinou to nemá moc společného), pak hodinu-dvě zpíváme Beatles, případně se ho hromadně ptáme, což je chaos na chaosy, a pak píšeme test. Pokud se to nenaučíte sami, nemáte šanci.

Poslat názor:


A co ostatní?
Nepsal jsem o všech učitelích (přiznávám se, už se mi nechce na ně myslet a hledat u nich plusy), ale to neznamená, že o nich nemůžete napsat vy. Stačí uvést o jakém učiteli mluvíte.

Poslat názor na libovolného učitele:


1 komentář:

yetty řekl(a)...

Koment po dvou letech na gymplu - zvláštní, všichni učitelé z těch špatně hodnocených se přesunují nahoru. Už dokážu ocenit Beatles od Chvojky - zvláště teď když je na nějaké operaci a my máme jako náhradu blondýnku z Prahy (pomóóóc!) - a na Kadlecku už jenom v dobrém vzpomínám a všichni se shodneme na tom, že je při fyzice teď nuda.

Okomentovat

Sponzorované odkazy