pátek 3. října 2008

Tuning sraz – letiště Plasy u Plzně

Fotky naleznete zde!
Tak tenhle sraz mě docela mile překvapil, nečekal jsem nic světoborného, ale nakonec jsem byl rád, že jsem se rozhodl sem přijet. Přišel jsem ke stánku s lístky, které stály jen 50Kč, což na dnešní poměry moc není, a to jen potvrdilo mou předtuchu, že to byla zcela zbytečná investice.
Ale opak byl pravdou. Přesto že se sraz konal na travnatém letišti, bylo se na co koukat, i když hned vedle aut zcela běžně startovala letadla na vyhlídkové lety. Bylo zde vidět jak staré ale krásné Škodovky 1000, tak i nádherná auta jako Ford Mustang, Mitshubishi 300GT, ale i „Ameriky“ ze 60. let. Cen bylo víc než dost - pohár vedle poháru a řidiči, když zrovna nesoutěžili nebo nepředváděli svá auta, jen tak jezdili a smykovali na volném place. Na auta se nepřišli dívat jen lidé, také psi se rádi kochali nádhernými vozy (a jejich pachy). Zaznamenal jsem i pár případů, kde se pes neshodl se svým majitelem a přesto, že byl na vodítku, vyrazil si prohlížet jiné auto, než si přál páníček. A aby toho nebylo málo, byl zde přítomen i tuner, který asi zrovna moc šikovný není. S modrou Audinou přijel na pneu téměř bez vzorku, s kapotou rozmlácenou a poškrábanou a s rybičkami v kufru. A to nemluvím o vrtačce a hnízdech v motoru ani o SPZ na štorc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy