čtvrtek 9. října 2008

Stručný report V.

To už tu máme pátý díl tohoto nudného seriálu? Že bych se nezapřel a potvrdil, že ač nerad jsem Čech - co já vím, tak v nudnosti seriálů vedeme. Bohužel to někteří lidé nevědí a tak se na ně dívají. A tak z televize postupně odejde M*A*S*H, Krok za krokem a další seriály, na které se dá koukat. Ve kterých to není "každý s každým a nejlépe dvakrát".Poslední dva dny mám prapodivný hudební styl - dieta z Nohavici a My Chemical Romance. Kdyby to nebylo v poměru 10:1 asi bych se bál, že trochu upadám. Tím nechci samozřejmě na nic narážet.
Teď mne napadlo, že udělám novou anketu. Anketa je vlastně jediný obsah, na kterém nemám zásluhu jen já - komentáře nepíšete, tak alespoň hlasujete v anketě. Trochu mne to zaráží - návštěvnost relativně vysoká, doba na stránkách taky dobrá, hloubka návštěvy také. Podtrhnuto sečteno jsou lidé, kteří můj blog asi doopravdy čtou. A to i když nepočítám ty, o kterých to vím a o kterých si to myslím. A přesto když mám dostanu komentář jednou dvakrát do měsíce, jsem rád.
Malá změna nastala u hádanky (mimochodem, brzy bude odpověď a další hádanka), tam je komentářů celkem pět a z toho dva mé. Tak doufám, že i u další hádanky se nezaleknete a napíšete, co si myslíte.
Možná bych měl začít psát trochu větší provokace stylu Linux je best a Windowsáři jsou tupci (to samozřejmě není pravda), tím bych si asi rejtink, jak říkají u nás wowkaři, zvýšil, zas tolik o to naštěstí nestojím. To bych se pak musel hanbou propadat do země, protože si kolikrát říkám, když čtu výlevy na internetu, proč lidé, kteří mají špatnou náladu píší. To pak stojí za houby, jednak to většinou nemá pořádné argumenty a pak taky jediné, proč to čtu (možná že nejenom já) je proto, že už se těším, jak napíši komentář, který všechno krásně popře a ukáže jaký je autor *CENZURA*. A já opravdu nepotřebuji, aby mi to někdo taky chtěl dokázat.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Máš tu málo komentářů? Přiznám se, že patřím mezi lidi, kteří tvůj blog navštěvují docela často... Komentáře nepíši jen z toho důvodu, že na nic zajímavého nepřijdu... Blog je super, našla jsem ho před cca devíti měsíci a začala ho sledovat jen pro to zajímavé zjištění, že všichni moji spolužáci nejsou tak *CENZURA*, nakonec mě to chytlo i z mnoha dalších důvodů (všemi tě nudit nebudu:) ) Abeba (Janská)
PS: Hlavně nepřestávej psát:D

Okomentovat

Sponzorované odkazy