čtvrtek 23. října 2008

Stručný report XI.

Při občance nás učitelka nutí pracovat se zdroji. Kdybych nebyl trochu wikipedista a nevěděl, že bez zdrojů vás sesunou ze stolu (jak se to stalo třeba s New Kiss), tak se na ní asi tvářím podobně jako ostatní. Samozřejmě se počítá jen doba kdy nespím.Občas o mně někdo prohlásí něco ve smyslu jako statistikový maniak, jedna z věcí proč mám blog – to byste neřekli, kolik se toho dá o vás zjisti. Někomu se můžu podívat skoro až do kuchyně. Dnes jsem se zase úplnou shodou okolností ke statistikám dostal. Složitou cestou od SQL Injection, přes Reného až po Ministerstvo vnitra jsem našel všechna rozdaná jména v České republice, k nim i roky a pak i místo pobytu (tedy jen místo pověřené obce, ale to je taky zajímavé). A co jsem nezjistil. Už nejsme Judové pouze dva. Dokonce nejsme dva už celých dvanáct let. Nejstaršímu žijícímu Judovi je 24 ('84), bydlí patrně v Praze. Pak jsem tu já ('93, stejně si to zjistíte, Klatovy). Pak je o tři roky mladší žije buď v Dřetovicích (já taky nevěděl kde to je, někde u Kladna) nebo ve Žďáru nad Sázavou. V jednom z těchto měst žije u čtvrtý Juda, čerstvý přírůstek, narodil se letos. Takže už jsme čtyři.
Zítra píšeme z fyziky na elektromagnetickou indukci a výrobu proudu, pak hurá domu a rychle natírat vnitřek chatky u Dolejšárny a v sobotu po ránu vyrazit do Prahy. Konečně se něco děje. Jen aby toho nebylo moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy