pátek 10. října 2008

Stručný report VI.

Takový moje večerní tradice - sluchátka na uši, kakao (to víte, kafe si doma dovolit nemůžu), a Firefox s Bloggerem a vytvářením záznamu. Dnes jsem chtěl odolat a nic nenapsat, ale pak jsem zjistil, že nemám do čeho rýpnout a tak trochu se nudím.
Rozjel jsem to ve velkém na Last.FM. Kdo tuto službu neznáte, tak je ve stručnosti - je to stránka kde se můžou zobrazovat vaše oblíbené skladby, systém vám doporučuje podobné a podobně. Dnes jsem narazil na možnost nahrávat data přes AmaroK, což je nejlepší přehrávač hudby pod sluncem, a tak jsem si řekl, proč toho nevyužít, zaregistroval jsem se a můžu konečně plnohodnotně poslouchat. Můj profil najdete zde.
Chtěl jsem sem umístit jedno video. Nakonec ale přidám rovnou dvě. U první se mi líbí všechno. Text i melodie. Prostě Nohavica.

Druhý klip je trochu nejasnější. Musím se přiznat, že jsem se na to video nevydržel dívat od začátku až do konce a to jsem se snažil Chvílemi je to hodně dobré, pak ale přijde scéna se svíjením u mikrofonu a to já tak trochu nesnesu. Tak trochu víc. Posuďte sami. A nestyďte se napsat do komentářů. Docela by mne zajímaly vaše názory - jak na vůbec k celé této problematice.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na to aby se dalo pochopit to video se musí znát příběh. Možná je lepší si o kapele něco přečíst a pak to pujde samo.

Anonymní řekl(a)...

Snad neurazim toho soudruha nademnou, ale mne to prijde dost hrozny. Nohavica no ujde to je to klasika, ale chemiky fakt nemusim. Kazdymu nekdy nekdo umre, zivot neni pericko, ale tohle je podle mne prehnane.

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
yetty řekl(a)...

No outrages. Thank you :).

Anonymní řekl(a)...

Už je to tady jak v číně, taky cenzura všude..:D

yetty řekl(a)...

A bude hůř :D.

Okomentovat

Sponzorované odkazy