úterý 15. července 2008

Na dobrou noc...

Tož abych tu zase něco napsal. Poslední dobou házím na blog jen fotky nebo starší výtvory odjinud a tvorba žádná. Tak jsem se dnes konečně odhodlal něco napsat, hlavně ať je to absit iniuria verbis.
Ono to totiž dobře vypadá, občas přihodit nějaké to latinské slovíčko, to pak člověk vypadá jak vzdělanec a ona při tom stačí stránka na Wikipedii s latinskými příslovími. Nebo slovník na Jabberu. Extra iocum, není to snadné najít něco co by sem pasovalo. Ale dost blábolů, omne ops opsum, teď už radši vážné psaní.
Důležitou věcí je, že jsem shlédl filmovou Narnii, díl druhý - zatím však nic napsat nemůžu, do neurčitého data to podléhá mlčenlivosti, tak o tom jak se mi to líbilo, či nelíbilo, někdy příště.
Chystám se lehce předělat svůj blog, tak lehce, že to bude změna zásadní - nejspíše přejdu na blog ve Wordpressu, možná i na vlastní doméně, nicméně zatím se testuje, vytváří se design (časem ho sem nejspíš dám, ať ho můžete zkritizovat) a hlavně se přemýšlí nad názvem domény. Pokud by vás něco napadlo, nebojte se napsat do komentářů (vždyť je to přece anonymní, tak čeho se bát, že?). Na doméně bych určitě mohl poskytovat za nějaký ten drobný peníz i subdomény s předinstalováným blogem, takže pokud byste měli o to zájem, také se můžete předběžně ozvat.
Málem jsem zapomněl, naučil jsem se psát noty v LilyPondu a nejspíš o tom jak se to dělá napíšu článek na Linux-CZ.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy