čtvrtek 31. července 2008

10 nejaktuálnějších zpráv, znáte je?

Tak jsem vyzkoušel napsat takový nadpis, aby byl podle Technetu nejpřitažlivější, jen mi tam chybí nějaké jméno slavné osobnosti a peprné události, ale tím si přece nebudu znečišťovat blog a kazit pověst. Dost na tom, že se to už podařilo všem "nebulvárním" novinám.
Pravda je jednoduchá, opět jsem nevěděl co napsat jako název článku, tak jsem napsal tohle. Nu, trochu pravdy na tom bude, něco z aktuálních zpráv si tu počtete, a pokud nepatříte mezi úzký kroužek vyvolených, patrně je ani nebudete znát.
Asi nejpřednější z nich je, že konečně dorazili ty očekávané informace o Ukrajině - s tím i balík starostí. Jako futrmistr (co jsou zas novoty) mám na starost sehnání všeho potřebného vybavení do futrparty (prostě skupiny čtyř, v našem případě bohužel už jen tří lidí, co spolu vaří). Vařič naštěstí mám, stan se podařilo sehnat, jeden kotlík taky - další se nejspíš koupí. To je máme pohromadě vlastně už všechno - no to je fajne. Jedinou vadou na kráse je už ona zmíněná absence jednoho (hodně důležitého) člena party - snad to s naším vařením přežijem, a pak to, že Johana si odjela někam do Afriky na dovolenou a protože se jí nepodařilo otevřít informace, které Jenda posílal (já se taky nad formátem *.sxw, ale ukázalo se, že je to formát OO.org) a místo toho aby si od Jendy výžádala soubor v jiném formátu (možná to udělala, ale domnívám se, že nikoliv) a tak se k informacím dostala až někdy v pondělí, když jsem jí je přeposlal. a to už byla v Praze. Já pak nazítří naháněl Zdeňka, protože ten nemá ani tušení o tom, že už měly být peníze zaplacené. Uvidíme jak se to vyvrbí.
Další zajímavostí, je služba TuneSE.com - co nenajdete tam, nenajdete asi nikde. MP3 od kohokoliv, zadarmo a hlavně zatím nezkrácené. Hudbu můžete umístit i na web. Na ukázku Willie Nelson, song Pancho nd Lefty:




A posledním bodem v článku je to, že jsem si stvořil novou ikonku (avatar) Yettyho. Koukněte se na něj:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy