úterý 27. května 2008

New Kiss - aneb to jsem na blogu ještě neměl

Možná jsem lehce zaspal dobu, že to sem dávám až teď, ale co mě může těšit, že jsem rychlejší než Fefe. Ano, je tu recenze slavné kapely New Kiss. Tato klatovská kapela není zrovna nejnovější, ale mezi námi se stala hitem až tento školní rok, páč Ríša Ekert, jak se to na jejich stránkách vždycky píše - pro nás častěji pan učitel Ekert, nás má na zeměpis. A právě on je frontmanem této kapely.
I když už křtili nové CD "Svatý grál", hitem číslo jedna zůstává jejich předchozí deska - "Šestnáct růží". A nejoblíbenější skladba má stejný název a právě tu si tu můžete exkluzivně poslechnout (snad mě nezavřou, nebo nevyhodí ze školy, ale to by zase tolik nevadilo :). Pro přehrání stačí kliknout nebo stahovat zde.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jj, Ríša a NEW KISS jsou fakt best...doufam, že se dočkáme ještě aspoň jednoho CD....no a zemáky??? Prostě super!!!!

yetty řekl(a)...

Tak už zase máme na zemák. Pohoda...

Okomentovat

Sponzorované odkazy