středa 30. ledna 2008

Tak tu máme pololetí

Ano už je to tak, zítra se ve školách budou rozdávat vysvědčení a všichni jsou hrozně "nadšení". A pak uvidíme ty krásně překvapené obličejíčky našich milých rodičů. To bude ještě sranda :).
Necháme však zítřejší starosti zítřku a raději si zavzpomínáme co se za těch pár dní, kdy jsem sem nepsal, stalo. Jako nejdůležitější věc bych asi uvedl to, že jsem zjistil, že nejsem Linuxák. Linuxák je dle jedné praštěné teorie linuxového pomatence ten, kdo si alespoň jednou zkompiluje svoje vlastní jádro. To jsem zatím nezkoušel, takže se řadím jenom do kategorie spokojených linuxových uživatelů. Úplně mi to stačí. Taky přestávám doporučovat Linux, protože se pak z lidí stávají další l. pomatenci kteří Linuxu nedělají dobrou reklamu. Takže ten kdo přestane být spokojený s Windows a sám se rozhodne pro změnu, je vítán.
Stránky pro mládež jsem již dotvořil, ale nejsou ještě hotové všechny texty, takže odkaz sem dám až budou ve finálním stavu.
To mi připomnělo, že jsou ve výrobě další stránky, tentokrát do nich jdu společně s Hezounem a Sucharem a bude se jednat o tzv. klikačku. Až bude tak dám vědět.
Teď ale musím ukončit psaní, příště napíšu snad něco lepšího a musím spěchat do hudebky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy