pondělí 21. ledna 2008

Tak mám druhou kapitolu

Potom co jsem doprogramoval skript pro skrývání divů v html stránkách jsem se pustil do druhé kapitoly. Naplánoval jsem si jí tak, abych nemusel shánět moc materiálů, stačilo se po dlouhé době přihlásit na ICQ, které nemám rád, stejně jako Windows a tady to není ani z toho důvodu, že se za to musí platit, ale z toho důvodu, že mám rád věci open, ještě jsem nedospěl do stavu, kdy by mi vadilo, že lidé ode mně opisují.
Říkám si, že dokud opisují, je to znamení toho, že věci mnou vytvořené nejsou ještě úplně k ničemu. Právě opak nám říkal náš učitel na zemák, který tvrdil, že ve vyspělých státech lidé nenechají ostatní od sebe opisovat ale za své vědomosti si nechají platit. Někdy je to možná pravda, ale třebas v počítačích to už pravda není. Všude najdete spoustu návodů, které vám leccos odborně vysvětlí a poradí a vy si ani nemusíte objednávat odborníka, který by vám pomohl rozchodit ten či onen program.
Programy za darmo nejsou vždycky nekvalitní, ale chybí jim podpora. To se ale zlepšuje, protože jsou i lidi, kteří rádi něco napíší za darmo aby pomohli, anebo se můžete zeptat v diskuzích. Ale to jsem už lehce odbočil od pův
odního tématu. Nevadí... Takže, protože mi nevadí dávat něco získaného dál, což je podle mě dobře, Češi to věděli již dávno,:

Pouštěj svůj chléb po vodě a jednoho dne se ti vrátí.
tak tu dávám ke stažení svou druhou kapitolu ročníkové práce. Aby nedocházelo ke stížnostem vymazávám příjmení.

Stahujte zde...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy