sobota 19. ledna 2008

Tak je tu stovka!

A je to tady. Už píšu stý článek na svém blogu. Od napsání prvního článku uplynul již jeden rok a necelé tři měsíce. To je zhruba 45O dní. Z toho se dá taky vyčíst, že jsem napsal článek každý pátý den. To neni špatné.


Ale aby jsme nebyli jen u statistik. Dneska jsme hráli opět v Klatovech floorbalovou ligu a očekávaně zvítězili na Tučnáky. Skóre bylo na konci 11:5. Hmm, tak alespoň něco, i dvě výhry jsou dobrý i když na postup to nestačí.


A teď se zas na chvilku vraťme ke statistikám. Když jsem asi před rokem udělal skript na výpočet sil, netušil jsem, že si ho stáhne víc jak deset lidí. Ale dnes přibyl už 124 zářez do zápočtu stažení. Také dost lidí si stáhlo také Python, který k běhu skriptu potřebujete. Mojí ročníkovou práci z historie Nýrska si stáhlo už celkem 20 lidí. A AJAXový chat 12. Neni to špatný.
Nejčastější zobrazovanou stránkou je "Návod na GGT (100x)", to že hned potom následuje stránka "Jak zbohatnout" (50x) asi nikoho nepřekvapuje, lidi to holt zajímá. Ale to, že hned za ním je "Test osobnosti" mě docela překvapuje, protože to byl takový zvláštní článek, měl se jmenovat vlastně úplně jinak. Ale povedlo se mi trefit text, který je 100% SEO a tak jsem byl dlouhou dobu na prvních místech na Seznam.cz s heslem "test osobnosti".


Toho se mi podařilo využít a nacpat tam reklamu. Tu jsem měl z Etargetu a celkem mi to už vydělalo skoro 150 Kč. Neni to moc, ale vzhledem k tomu, že jsem proto skoro nic neudělal to jde. Vlastně ještě dlužim Hezounovi tři koruny padesát haléřů za to že někdo párkrát klikl na reklamu na našem třídním blogu. Snad na to zapomene...


Zítra se snad vrhnu na olympiádu z fyziky, vůbec se mi do toho nechce, spočítaný už to mám a teď to musím "okecat".


I když mám blog jednojazyčný, a to ještě v jazyku kterým hovoří jen deset miliónů lidí, navštívilo můj blog spousta lidí z exotických zemí. Podívejte se na obrázek :).
Nejvíc navštěvují samozřejmě můj blog lidé z České republiky. Téměř 3 000 návštěv z ČR je opravdu dost. Pak následuje samozřejmě Slovensko s pouhými 200 návštěvami. Jako třetí je překvapivě Německo s 100 návštěvami.
Nejdéle na mých stránkách, ale vydrželi překvapivě Poláci. V průměru byli na mém webu skoro dvě minuty, Slováci minutu a Češi o trochu méně než minutu.


V Pondělí se jde opět do školy a nás čeká obyčejný týden, kdy nám budou tvrdit, že pokud se budeme dobře učit budeme spokojení (k smíchu...) a že jsme lepší lidé než ti ostatní, kteří nemají takovou mozkovou kapacitu (nesmysl...). Slavní lidé dokonce mají menší mozek než lidé chytří (to je relativní pojem...),
vzpomeňte si třeba na Homera Simpsona.
A taky si nežije zrovna špatně...


Z 96% mají lidé přicházející na můj blog nainstalovány Windows. Většinou jsou to XPečka, Visty se začínají prosazovat až v poslední době. Svobodných je 3%, ti mají Linux. Toto číslo se snad zvýší, protože když jsem i já totálně přešel na Linux, ubude z Windowsů spousta návšetěv. Asi deset lidí pak má MacOS.


S mládeží jsme se pustili do trénování nové scénky. Po scénce "Šlehačka" přijde na řadu scénka "Kečupárna". Asi ji budem muset zahrát venku :).
Dostali jsme taky pozvání do KS Horažďovice, asi za měsíc jim zahrajeme scénku "Jednota". Chtějí to konzervativní, ale to se asi nepovede :).


Někdy budu muset taky napsat tři kapitoly ročníkovky, ale nechce se mi do toho. První bude asi taková, že se zeptám spousty lidí na to co si myslí o Nýrsku. S tím nebude práce. Ale co bude pak už fakt nevím.


Tenhle článek jsem psal s přestávkami tři hodiny, takže je to rekordní článek i v době psaní. Třeba to nebude poslední nej.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy