čtvrtek 10. dubna 2008

A zítra je pátek

Tak se nějak divím, jak ten čas letí. Vždyť to není tak dávno co byly jarní prázdniny, málo času uteklo od Velikonoc a minulý čtvrtek byl vlastně včera. Kdybych nevěděl, že tady na zemi jsem vlastně na skok, asi bych z toho měl trochu depku. Tu ale naštěstí nemám a tak jak jsem slíbil, můžu psát na blog, protože mám dobrou náladu.
Dnes jsem byl po dlouhé době na tréninku floorbalu, minule jsem musel na koncert v hudebce, což mě štve, ale seknout s tím budu moct až po konci školního roku. Před čtrnácti dny jsem na to nějak zapomněl, a před tím byly Velikonoce. Tak jsem se konečně pořádně zapotil.
Protože kafe ve škole je sice pořádně hnusný, ale kofein v něm je a to povzbudí, poslední dobou ho zase začínám lehce víc pít. Nápad s termoskou byl sice skvělý, ale nesměla by to být termoska šunt, které bude po měsíci upadávat uzávěr. A tak mě zajímalo jaký má vlastně kofein dopad na organismus. Hodně věcí si můžete přečíst na wikipedii, mě zaujalo například to, že kofein odbourává z kostí vápník a z těla tuky. Takže díky kávě se vlastně hubne. Doporučená konzumace šálků kávy je kolem tří denně, horní hranice je pět, což se mi podařilo překročit asi zatím jednou.
Protože nejlevnější co jde ve školním automatu koupit a dá se to pít je mléko s kávou (chutná úplně jako velká káva, ale je o korunu levnější) stojí 6 Kč, což při konzumaci dva šálky denně dá 12 Kč, týdně 60 Kč a měsíčně 240 Kč, je to drahá zábava.
Proto jsme s Martinem začali uvažovat o koupi vlastní rychlovarné konvice. Pokud se počítá, že konvice bude stát něco kolem 250 Kč, kafe které vydrží zhruba měsíc pro jednoho (trochu jsem se ptal a snad jsou moje informace správné) zhruba 100 Kč, mohla by se naše investice vrátit poměrně rychle. Elektřinu a vodu platí stát, tak co je nám do toho, rádi ušetříme.
Protože má Žanda dva týdny z měsíce odpolední, můžeme mít mládež jen jednou za čtrnáct dní, budu zítra večer asi zase na svém místě, to je tam kde jsem právě teď a to místo jistě uhádnete. Dost často mě to, nechci říct přímo sere, ale asi je to nejpřesnější vyjádření, když si uvědomím, že vlastně celý dny strávím u počítače. Ale asi to není jenom můj problém ( a o to je to horší). Co taky dělat jiného.
Ale abyste se nenudili pořád čtením mého blogu, zkuste tentokrát něco ve slovenštině: "Viete napísať e-mail?".

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy