středa 16. dubna 2008

Ještě něco o Nýrsku?

Týden za týdnem mizí v dáli, a tak je tu opět stručný report. Zrovna včera jsem hodně přemýšlel na tím, že s blogováním na čas praštím. Můj blog začalo číst nepříjemně mnoho lidí, a ač mi to vynáší poměrně dost na reklamách, nemůžu sem z důvodu zachování svého zdraví některé věci vůbec psát. Viď, Peroxi (a spol., tedy spíš ten spol.)!
Už je - překvapivě - duben a ročníkové práce jsme měli odevzdat podle prvotního plánu asi před měsícem. Nu, konečný termín se posunul na příští pondělí. Asi bych měl na něčem zapracovat, protože mé dvě kapitoly "milé" paní učitelce asi stačit nebudou. V plánu mám ještě dvě (mělo jich být deset) a snad vyjdou. První z nich bude tuctová, popíšu webovky o Nýrsku a okolí, druhá by mohla být zajímavější a její nezkrácenou verzi bych chtěl dát i sem, ale záleží na tom, jaké počasí bude o víkendu. Když nebude pršet, vezmu noťas a půjčený foťák a zmizím na celou sobotu. Párkrát si Nýrsko vyblejsku.
Protože od Kuldy už dlouho žádná práce nebyla a na webu Nýrska se mi moc dělat zatím nechce, trochu víc jsem začal pythonýrovat. Lehce jsem překvapen, okolik je to proti píejčpíčku hezčí, jednoduší, objektovější a tak všelijak. Takže moje hrátky si můžete stáhnout odsud, ke spuštění budete potřebovat Python a PyGame.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy