pondělí 10. března 2008

Dál a dál, výš a výš...

Práci už jsem udělal, zamakal jsem na webových stránkách pro káesko a zásadně neudělal úkoly, takže teď mám zase chvíli času abych poreferoval o aktuálním dění na svůj blog.
Věcí kterou teď tak trochu žiju je organizování slavného Velikonočního puťáku. Zrovna v neděli mě běh věcí tak trochu zamrazil, ukázalo se, že Bůh s věcmi hýbe. V neděli vůbec moc na počítači nebývám a tak mě překvapilo, když zrovna potom co zapnu počítač se mi na ajsko ozve Jáňa a chce vědět jak je to s tím puťákem.
To mě překvapilo nejvíc, zrovna od ní jsem to nečekal. Opět, stejně jako v minulém článku musím říct: Chvála Pánu!
Nebudu se tu dneska moc rozepisovat, nějak jsem vždycky po pondělku unaven a tak radši půjdu spát...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy