pátek 14. března 2008

Cha cha chá, Tchoříci!

Tak jsem se rozhodl, že na blog budu psát jenom když mám dobrou náladu. To se potom píše mnohem snáz a podle mě se to i musí líp číst, nikoho nebude přece zajímat když si tu budu vyplakávat tu svojí dušičku a tak píšu teď, s dobrou náladou.
Konečně je pátek, den nejkrásnější to z týdne a my školou povinní se můžeme těšit na víkend. Mám o víkendu co dělat, s puťákem o velikonocích začínáme finišovat, domlouvají se poslední detaily, jako kdy bude sraz a kdo co ponese a tempo je čím dál tím rychlejší. Když jsem už u puťáku a u nás, u Tchoříků, nesmím zapomenout poznamenat, že z Tchoříků si nikdo kvůli jejich jménu srandu dělat nebude :)... Pokud jste v přírodě zkušení, jistě uznáte, že heslo: "Lepší smrádek, nežli chládek". A pokud žijete a nohy vám nemrznou, tak už vám nevadí, že jste si pět dní nečistili zuby a týden se nemyli. Holt kdo nezažil nepochopí.
Ale nebudu tu pořád útočit na pomyslného čtenáře a radši napíšu něco jiného. Třeba zas o našem křečkovi. Hned v noci poté, co jsem napsal o tom, že přestal utíkat, utekl. Ale jeho útěky už nejsou jako bývali, přece jen je už trochu starší a tak utíká pomaleji.
Abyste se pobavili a pořád jenom nečetli, můžete shlédnout jedno video s Markem Vašutem napáleném skrytou kamerou. Dle mého názoru je to nahraný, ale stejně se při tom dobře zasměji:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy