středa 27. února 2008

Jak se učí zeměpis...

Dalěí týden, další a další hodiny školní výuky, pořád to samé - nuda. Poznali to snad všichni, pokud vám kantor něco vykládá a vám se chce spát, je hodně těžké později si vzpomenout co se vám vlastně snažil říct.
Takhle u nás probíhá skoro každá hodina. Tedy, skoro každá. Světlá výjimka byl včerejší zeměpis. Náš učitel totiž odjel na lyžák a nás nechal pod dohledem zaučující se studentky pedagogické fakulty. Je to pro ní lehce křest ohněm. A ještě ke všemu dělá chybu - nechává nás ať se sami snažíme. A pak to podle toho vypadá. Ze zeměpisu se stala skvělá komedie. Vyvolala totiž skvělé bavičské duo ve složení Zdeňka s Patrikem. Ona sama zatím vzadu dva nešťastníky zkoušela a ti dva vepředu nám sice nic ze světového hospodářství neobjasnili, zato nás skvěle pobavili. Až se ke mě dostane video určitě ho sem hodím.
Jinak to byla ale ve škole celkem poslední týden nuda. V bufetu nebylo zaznamenáno žádné zdražení, nikdo nevybíral úkoly (nesplněné, samozřejmě), psali jsme jenom z matiky, angličtiny a chemie plus slohovka z výkladu. Takže už chápete proč se všici nudíme.
Do dalších prázdnin, tedy do Velikonoc zbývá už jen 22 dní. To mi připomíná, že to jak to dopadne s naším puťákem je stále ve hvězdách, či spíše u Boha. Teď zrovna vázneme na tom, že nás rodiče samotný nepustí a tak sháníme nějakého dospěláka, který se obětuje a půjde s námi.
Na internetu jsem asi včera narazil na zajímavé statistiky. Zajímá vás, kolik se s vámi dívalo na váš oblíbený film lidí? Určitě navštivte...
Pokud nejste podobně jako já statistikomani, třeba dáte přednost zábavě. Pokud vás neuchvátilo Matematico, zkuste si třeba zjistit kolik známých míst trefíte na mapu - zkuste Traveler IQ Challenge. A pokud chcete zjistit do jakého ústavu chodím, zkuste virtuální procházku po klatovském gymplu.
Toť dneska vše, jsem nějak znaven, to asi jsem se přespal při vyučování.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy