pondělí 18. února 2008

Dopad' jsem tvrdě

Tak mám za sebou po prázdninách první den ve škole a bylo to horší než jsem čekal. nezačalo to úplně špatně, při zemáku, který máme první hodinu, jsme se všichni slušně flákali, protože máme místo učitele studentku, aby si vyzkoušela, jaké to je v jámě lvové. Chudák :).
Další hodina byla, či nebyla, vlastně taky v klidu. Měli jsme mít matematiku, ale ta nám odpadla. Z nějakého důvodu nebyla učitelka ve škola, důvod jsem už zapomněl, nebyl asi důležitej a tak jsme se hodinku flákali po chodbách školy.
I třetí hodina byla fajn. Informatiku si prakticky všichni užíváme, možná i učitel... My jsme v klidu a on za to po nás nikdy nic moc nechce.
Pak ale nastalo zlo. Na chemii jsem nebyl vůbec psychicky připraven a míra mého soustředění překročila limit a já pad' to takové zvláštní apatie, kdy mi to vůbec nemyslelo a já myslel na ptákoviny. Na ptákoviny vlastně ne, přemýšlel jsem o plánech na Velikonoce. A jak se to stává, zákon schválnosti určil, že budeme psát písemku. No, abych byl upřímnej, budu rád za čtyřku.
Když už jsem se zmínil o Velikonocích, plánujeme s partou z lyžáku takovej vlastní puťák. Oni o tom sice ještě nevědí, je to hodně ve stavu návrhu, ale snad se to uskuteční. Mohla by být sranda. Vlastně jsem se o tom zmínil v minulém článku... Z toho pramenila taky moje frustrace při psaní minulého článku. Čechy jsou hrozně špatně pro turisty. Nechce se mi zde všechno vysvětlovat, tak si raději přečtěte článek z Reflexu - Pamatujete veřejná tábořiště?. Je to tam popsáno poměrně pravdivě, jak to už vím z vlastní zkušenosti. Asi tedy holt nepůjdeme Národním parkem ani CHKO, ale naší nechráněnou leč krásnou krajinou. Budeme spát ve státních lesích a ohně rozdělávat padesát metrů od nich, jak nám zákon umožňuje. K tomu jsem se při hledání informací o možnostech spaní v přírodě taky dostal a řeknu vám, je to krásné počteníško. Jeden úsek jsem místy musel číst i čtyřikrát abych pochopil vo co gou. Jedná se o zákon 289/1995. Zkuste si počíst... Po W. Smithovi to bude příjemná změna :).
Končím, jdu spát, zítra píšeme z matiky, bude to asi docela záhul, takže se na to musím dobře vyspat.

1 komentář:

yetty řekl(a)...

Tak když už nepíšu blog, píšu si alespoň komentáře ke starým článkům. Možná tím zakládám novou podobu vytváření blogu - navazování na historii.

Chtěl jsem jenom poznamenat, že teď, po roce a půl na tu dobu vzpomínám celkem živě. Před prvním velikonočním výletem to byly opravdu dost velké stresy, stejně jako o něm. Každopádně z toho bylo spousta zkušeností a jak si můžete přečíst, příště už to šlo snáze...

Okomentovat

Sponzorované odkazy