středa 12. listopadu 2008

Stručný report XIII.

Tak mám zas trochu menší averzi proti ICQ. Pořád je dost velká a za to, že se zmenšila, rozhodně nemůže AOL (majitel ICQ). Došlo totiž k výrazným pokroků v transportu přes Jabber. Už například vidím ty vaše krásné avatary, vidím kdy píšete a dokonce mi můžete posílat soubory a já vám. To je asi nejpříjemnější změna - už žádné složité nahrávání na web, posílání přes e-mail a podobně (opravdu, tím jsem dost lidí často vynervoval k smrti). Skvělé je taky to, že se soubor nejdříve nahrává na server Jabberu a až potom ho druhá strana stahuje. Proč je to lepší? Jenom z toho důvodu, že mi rychle zmizí ten dialog s odesíláním, protože na server se to nahrává rychle.

Tak jsem konečně vytiskl Magyk. Po delším hledání levnějšího tisku, které bylo neúspěšné, jsem to vytiskl já - draze ale přece. A tak se na našem milém ústavu možná tohoto počteníčka dočkají. A já si tam ani nedal reklamu na blog, školácká chyba.
Co psát víc? Škola je opět pořád stejná, už zas. Neustále se něco píše, někdo zkouší - však to znáte. Ou non? Jo, fránina občas dává zabrat.

Už mne to zas táhne do kraje. Achich ouvej.

Pozor, pozor, mé myšlenky už nejsou souvislé, měl bych jít spát. Portez-vous bien. A občas se sem můžete i vrátit, třeba tu bude něco zajímavějšího než dnes.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy