čtvrtek 25. října 2007

Paříme a letíme

Jak už jsem psal minule, vůbec se mi nedostává času na to, abych sem něco napsal. Je to hlavně přetěžováním ze strany učitelů, kteří nás zasypávají množstvím úkolů a věcí, které se musíme nutně naučit.
A co navíc, zakazují nám ve škole se i odreagovat zahráním si hry na školních počítačích. Pro ty, kdo to zkoušeli, měli dokonce připravené třídní důtky. Proč to dělají? Nejspíš si někdo stěžoval, že počítače ve studovně jsou pořád obsazené maniaky pařícím Travian. To je sice pravda, ale když chtěli počítač využít, proč nepožádali osazenstvo ať rychle "vypadnou"?
Tím se mi vybavuje jedna událost, založení nové aliance na travianu speedu. Se spolužáky jsme zaaložili alianci FCP MK (FC Patricia Master King) a snažíme se probojovat do elity :).
A protože nemám vůbec čas, budu muset tohle pisálkovství zakončit, musím psát prý důležitější věci, nějakou ročníkovou práci. Pff!
Monžná až ji napíšu, tak ji sem na blog hodím, ale jen když se mi povede ji úspěšně napsat.
Zatím good bye a sugary dreams!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

zkusil jsi nekdy snist celou chocolate before some test???? pomaha to;) regards Elishabet;)

Anonymní řekl(a)...

ps: myslela jsem misto hrani her na pc v zakazene 13.komnate...;)jakou se pro nas studenty jevi citarna;)

yetty řekl(a)...

jo, zkoušel jsem i jiný ohavnosti, třeba sníst hrneček cukru s kakaem, a dokonce jsme s jednou budoucí zubařkou usoudili, že to je vlastně pro zuby zdravý, protože mínus a mínus dává vlastně plus :).
Poslední dobou ale klesám, chlastám maximálně tři kapučína + jednu čokoládu za volnou hodinu.

Anonymní řekl(a)...

fuj kapucino na gymplu nemaj dobry... neni vubec sladky a s tou budouci lekarkou souhlasim a jako budouci advokatka bych vam to klidne i podepsala;)

yetty řekl(a)...

ne nemaj, ale co mám dělat? Ne, teď vážně, už jsem si objednal od rodičů termosku a kakao si budu nosit z domova.

Anonymní řekl(a)...

sikula... ale pozor, mas stesti ze nesedis v prvni lavici... pani ucitelka kadlecova rada ukazuje energii pohybovou s ruznymi predmety... termoska by neobstala..;)

Okomentovat

Sponzorované odkazy