pondělí 29. října 2007

1. kapitola ročníkové práce

To je už život, učitelky po nás někdy chtěj hrozný věci a mezi tyto věci patří i ročníková práce z občanské výchovy na téma "Moje obec, můj domov".
Moje první kapitola je tradičně historie, není to úplně moje parketa, takže jsem v podstatě sepsal všechno co se mi podařilo zjistit. Vzniklo s toho šestistránkové dílo z 50% zaplněné obrázky. No snad to bude učitelce stačit.
Nedávám to sem na počtení, zas takovej výkon jsem proto neudělal a je to v podstatě suchý, ale kdyby se rozhodla učitelka trápit další lidi na stejné téma ať mají o práci méně (pokud tedy bydlíte v Nýrsku).

Všechny použité materiály a výsledek můžete stáhnout níže:
Stahujte zde (35,6 MB)

Update!

Kdo chce stáhnout jenom výsledek může zde:
Stahni (PDF; 2,5MB)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy