pátek 15. června 2007

Návod na GGT

Nejspíš i proto, že kdysi jsem provozoval web s informacemi o CSM (Czech Soccer Manager - http://csmweb.net), se mě i teď, asi půl roku po skončení činnosti webu, pořád dost lidí ptá jak se s tímto programem pracuje




Na co je Generic Game Trainer (GGT)
Pokud hrajete počítačové hry a občas brouzdnete po internetu a zavítáte na weby o hrách najdete tam trainery. Trainery jsou programy, které vám dokáží např. přidat suroviny ve strategiích, doplnit životy atd. GGT je univerzální trainer, se kterým si můžete toto vše udělat. Ve všech hrách je postup zhruba stejný, my si zde uvedeme příklad na hře CSM.



Návod na použití GGT u hry Czech Soccer Manager:

  1. Stáhněte si GGT (např. zde: Slunečnice.cz)
  2. Pokud jste si stáhli balík v zipu, rozbalte ho
  3. Spuste gentrain.exe, nic zatím nemačkejte.
  4. Spusťe CSM a načtěte hru (případně ji vytvořte)
  5. Přepněte se zpět do GGT ([Alt] + [Tab])
  6. Zmáčkněte tlačítko Refresh
  7. Z nabídky vyberte CSM
  8. Potvrďte výběr zmáčknutím tlačítka OK
  9. Měli byste být v záložce Search (nahoře), pokud ne, přepněte se tam
  10. Přepněte se zpět do CSM a zapamatujte si přesně kolik máte peněz
  11. Přepněte se do GGT a zadejte do položky Value toto číslo
  12. Stistkněte tlačítko Search (dole)



  13. Pokud vám do výsledků skočilo více položek nebo jedna položka s pouze dvěmi sloupci pokračujte podle návodu dál. Pokud vám vyskočilo menší okno nebo ve výsledku je jen jedna položka s více sloupci než dvěma (Adress, Size, Value, Change) přeskočte na bod 17.
  14. Přepněte se do CSM a změňte hodnotu svých peněz (např. pošlete hráče na hostování apod.)
  15. Přepněte se do GGT a do políčka Value zadejte aktuální množství peněz.
  16. Zmáčkněte Search.Vraťte se na bod 13 a tento postup opakujte do té doby, dokud nepřeskočíte na bod 17.
  17. Pokud vám vyskočilo malé okno (Create Cheat) pokračujte dál, pokud ne, poklepejte 2x rychle na položku. Mělo by vám vyskočit menší okno. Pokud ne, vraťte se na bod 13 a vše znovu zkontrolujte.
  18. Do položky Value v malém okně zadejte kolik peněz chcete. Pokud byste měnili údaj častěji, můžete si ho pojmenovat (Name).
  19. Dejte OK a peníze máte přidané.




Stejným způsobem můžete rozšiřovat stadion, měnit výsledky v zápasech, zlepšovat hráče, přidávat body do tabulek apod. Všechno se dělá podobně, ale musíte mít větší trpělivost.

Kam dál?
Přečti si další články na téma Czech Soccer Manager!

19 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nazdar, jak jako v tom editovat hrace?

yetty řekl(a)...

úplně stejně jako se přidávají peníze, jen to trvá déle, protože musíš počkat až se změní hodnota hráče.

Anonymní řekl(a)...

Prosimtě můžeš mi říct proč mi nejde dát ty peníze!? Udělal jsem vše podle návodu ale když už sem u konce tak se mi ty peníze nepřičtou na konto!! Fakt nevím co stim jestli na něco přijdeš napiš mi na E-MAIL!! bingos1@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

Jo taky me to nejde delal jsem to nekolikrat za sebou a nic pls napis me na icq:441-080-345

Anonymní řekl(a)...

cenu hráčů v tom upravovat umím, ale jde v tom upravovat FS/FT ?

yetty řekl(a)...

Slyšel jsem i o borcích co to dokázali - prý to trvá ale hodně dlouho, protože FS a TS se mění hodně málo - ale přece. Takže to jde, ale moc snadno ne.

Anonymní řekl(a)...

omg, vy to lamite, ja to dal na prvni pokus (ani jsem se moc nedival do navodu)
ale jinak dobrej navod...

Anonymní řekl(a)...

cus lidi plz helpnete mi s tim uprawowanim FS/TS jo diik piste na mail Dr.M.EngeLe@azet.sk

Anonymní řekl(a)...

ako tu hodnotu hraca mam do GGT napisat?? napr. 47/45 alebo len 4745 ako teda? poradte

Anonymní řekl(a)...

Hele, dal jsem Ramseyovi 2560000 a čekal sem až se mu změní schopnosti, pak se mu změnily o jedno navíc a stejně se nic nezměnilo, já to prostě nechápu, nemůže to někdo srozumitelně napsat prosím moc, tady je fakt rada dražší nez zlato na tom netu

Anonymní řekl(a)...

Zvysil jsem hráči cenu ale nezvýšily se FS a TS tak nevim

Anonymní řekl(a)...

Co je to tlačítko refresh

Anonymní řekl(a)...

novo -
FS/TS se upravovat nedáááááááááááááá, UŽ TO POCHOPTE!!!! Ten kdo to tvrdí, tak si dělá srandu!
GGT umí akorát měnit peníze (konto, smlouvy hráčům)a přidávat kapacitu!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Teoreticky dá - pomocí GGT se dá uprapovat jakákoliv číselná hodnota, takže nemel nesmysly...

Anonymní řekl(a)...

ja to nechapem... vzdy mi najde aspon cez 15milionov vysledkov moznych ked tam davam sumu financie...

Anonymní řekl(a)...

da sa to upravit na 50 50 aj 80 80 dlho mi to trvalo ale je tam ktomu postup

Anonymní řekl(a)...

uz som si spomenul
postup je klasicky zadate ich cenu pridavate ku kazdemu po 1 dnej akym si nevsimnete zmenu na svojom a potom idete nasledovne nedate dword ale byt ci byte ci neico take a posuniete to cisiel ko co tam je 13105c atd posuniete o 4 hore a do value date 50 potom ets eo jedno a zas date value 50 a mate 50 50

Anonymní řekl(a)...

to sem nepobral....

Anonymní řekl(a)...

a jak se mění výsledky zápasů?

Okomentovat

Sponzorované odkazy