úterý 28. listopadu 2006

Test osobnosti

Rozhodl jsem se vystestovat, co o mě kdo dokáže povědět. Jmenoval jsem se Jarda Chytrák a pod tímto jménem jsem se vyptával pár lidí, kteří byli zrovna online. Zde máte výsledky:




Jarda Míka - 8.tř
Po delším přemlouvání a dokazování odkud ho znám prohlásil že jsem docela chytrej a že hraju dobře florball.



Venca Polomis - 7.tř
Vencu jsem musel opravdu dlouho přemlouvat než se o mě rozpovídal. Potom jsme si ale docela dobře pokecali :-) a Venca na mě kecnul to že umím s počítačema nejlíp koho zná, že jsem věřící (u katolíka si nebyl jistej). Pak jsme si popovídali i o firmě.




KuKer - administrátor serveru www.manazery.cz
Kuker odpověděl hned, ale zas jsem se toho od něho dozvěděl nejméně. Prý občas napíšu článek na manažery, ale jinak o mě nic neví. Musím se zeptat někoho jiného.

1 komentář:

yetty řekl(a)...

omlouvám se za rozhořčení a stres způsobených tímto článkem pro osoby tímto postižené.
P.S.: Bavil jsem se dobře

Okomentovat

Sponzorované odkazy