středa 29. listopadu 2006

Moje hodnocení SuperStar "díl 1"

Rozhodl jsem se napsat článek o dění v čeké SuperStar, i když vím, že každý druhý čtenář o tom ví 10x více než já. Zbývá nám poslední čtyřka, opravdu hodně vyrovnaná. Její složení je Bára Zemanová, Zbyňda Drda, David Spilka a Leona Černá.

Bára Zemanová
Horká favoritka, jak už se o ní ostatně dobře ví, potvruje svojí formu stále vyrovnaným výkonem.

Zbyněk Drda
Má zajímavý hlas, ale nemá zas až takovou šanci jako Bára. Do poslední dvojky by se ale dostat mohl.

David Spilka
David mi nesedne už od první chvíle co jsem ho slyšel zpívat, ale budu hodnotit nezaujatě. David je dobrej rocker, ale chtěl bych ho vidět zpívat nějaký pomalý ballad. No necháme se převapit...

Leona Černá
vrtá mi hlavou co tam vlastně ještě dělá. Její zpěv je průměrný, vypadli už lepší zpěváci, ale asi jí posílají hlasy všichni obézní.

Porota se navzájem shazuje, což je jasné na první pohled. Ilona Čáková naddržuje klukům, Ondřej Hejma říká pravý opak toho co říká Eduard Klezla.
Nej člověk SuperStar je jasně Leoš Mareš, který boduje každé kolo, a ani Ondra Hejma mu se svými kostýmky nesahá ani po kotníky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy