úterý 4. prosince 2007

A nestávkujem...

Je to tak, naše škola prostě fláká stávky a tak dneska musíme zase do školy. Alespoň že Soukupová někam musela jet a tak máme první hodinu volnou. Tak tu sedím a píšu tenhle článek.
Budu zkoušenej z fyziky. Už se na to fakt těším. Doufám že Kadlecová nebude podpásová a dá mi něco co umím a bude jí stačit když jí řeknu nějakej žvást o měrné tepelné kapacitě. Přes víkend jsem si rehabilitačně vypočítal pár příkladů, takže myslím že to umim, jen se jí neleknout.
Jinak by dneska mohl být pohodový den, sice domů přijedu až někdy večer, a školu máme příšernou, v úterý máme každý předmět o kterém se dá říct, že je těžký.
Napadlo nás, že bysme mohli stávkovat sami. A to proti tomu že naše škola nestávkuje. Možná že by to šlo.
Vedle mě diskutují o tom, že zkoušení z dějáku je jednoduchý a že se na něj nemusíš vůbec učit (bohužel fyzika tak snadná není). Asi mám kadlecovský trauma.
Ptají se mě proč píšu z háčkama a s čárkama, když je to bez nich jednodušší. Odpověď je snadná, čeština je pěkná tak jak je a nijak jinak.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to neni trauma ale uz naprosto znama nemoc _kadlecfobie_ studovana mnoha odborniky... mimochodem, priznaky: problemy s travenim, neprijemne simrani v brise..... jo.. ale nebylo to tak zly ne???? (tva spolumucenkyne from kadlecka;) )
ps: ten kdo si potrpi na adrenalinś activities by si s ni rozumnel;)

Anonymní řekl(a)...

pise se rozuMNel a nebo rozumel????

yetty řekl(a)...

jo, s příznaky souhlasím. Nakonec to bylo lepší než jsem čekal... (S tím adrenalinem si nejsem jistej, FeFe skáče s padákem a že by si s ní nějak rozuměl?)

... Píše se rozuměl,

On rozumí, ne on rozumní.
On je rozumný, ale to je úplně jiné slovo.

Okomentovat

Sponzorované odkazy