čtvrtek 8. března 2007

V ředitelně na čaji

Ani já jsem kvůli komentářům neměl moc klidu. Dnes při matematice jsem byl zavolán do ředitelny na pokec.
Celý rozhovor mě jen utvrdil v tom co si myslím již dlouho. Celá naše škola je divná. Na stránkách dolejšárny jsou komentáře podobného rázu, a učitelé se tomu jen smějí. Jen u nás to učitele urazilo a nelenili s tím něco dělat.
Celý vrchol pro mě byl to, že mě donutili se přihlásit. To že se tam dívali a žádno komentáře smazány nebyli je vrchol. Komentáře byli smazány už včera. Navíc byl spuštěn program KeyLogger, který dokáže zaznamenávat všechny stisknutí kláves. Smůlou pro ně je, že jsem se přihlásil pod svým starým emailem, který stejně neměl žádná práva a že jsem se několikrát opravoval, což program samozřejmě nepoznal. Asi nic nezjistili, a možná právě proto jsme dnes po škole...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy