středa 7. března 2007

Že by nafouknutá bublina?

Učitelé se dostali na Spolužáky. Ajajaj, z toho zavání průser. A taky že byl. Byl podle mě trochu nafouknutý, že by Kalivoda potřeboval na dostání se do našich tříd nějakýho PCsupermana, se mi zdá trochu podceňující Kalivodovi schopnosti.
Ovšem, jako školník jsem byl požádán ať nepěkné komentáře smáznu. Trochu jsem to zdramatizoval, netušil jsem, že to můžu udělat, proto jsem všude hlásil opak a všichni ze mě byli tak trochu vystrašený. Jsem ještě poříd b*b, protože jsem si nevzpoměl na to, že by bylo dobré komentáře okopírovat a později je někde vystavit :-D. Co se dá dělat.
Komentáře k učitelům sice nebyly 100% pravdivé, ale nechápu co na tom učitele rozčilovalo. Že by pravda?
Nejdřív jsem komentáře smazat nechtě, žijeme přece ve státě, kde každý má právo na svobodný názor. Navíc, na to aby se zjistilo, kdo který komentář napsal by musela být internetová policie.
Pak jsem to ale vzda, s vědomím, že ve škole stejně demokracii a ostatní vymoženosti neuznávají, proto jsem komentáře smazal.
To mě utvrzuje v přesvědčení, že sice žijeme v 21.stol., a všude je propagována demokracie a právo na svobodný názor, škola je však nejspíš dob dávno předkomenských. No, není to asi jenom škola.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy