čtvrtek 22. listopadu 2007

Novinky a stařinky

Hned ze začátku bych chtěl napsat o vzniku nového blogu! Navštívit ho můžete zde. Tématicky ho vidím jako spíše zábavní než s nějakým vysoce intelektuálním obsahem, můžete se těšit na videa, recenze her, rady a návody na zajímavé věci a tak dále...
Chystal jsem se sem napsat článek už včera, ale to jsem zrovna neměl chuť a tak jsem se do toho nenutil.
Takže píšu a teď, ale pořád nevím o čem. Takže skončím asi u klasiky, budu psát o tom co jsem zažil.
Zrovna dneska nás třídní učitelka pěkně krutě mučila. Fotila nás! A co víc, chce všechno fotky vytisknout a dát je na nástěnku, aby si je rodiče mohli prohlédnout až přijdou na rodičák.

Asi si nevyděláme...
Ve třídě jsme se dali na klikání, ale asi jsme si vybrali špatný server. Stačí totiž zagúglit a naleznete o tomto serveru hodně špatných informací. Jako např. že neplatí...
Holt asi budu muset zůstat u programování ale se zaručeným výdělkem. Pokud se potvrdí to, že server peníze neposílá asi o tom napíšu dlouhej článek. Doufám, že nebude stý.
Nějak mi dochází inspirace o tom co psát, takže jen taková vsuvka. TheGoal se zatím nové verze nedočká, nemám na tvorbu vůbec čas a práce jde pomalu.

Asi to psaní článku zakončím, každý článek nemusí být přece světobornej.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Sponzorované odkazy